Sivut

lauantai 29. marraskuuta 2025

Miltä teidän organisaationne edustaminen oikeasti näyttää osallistujille ja asiakkaille?

 

Pienet yksityiskohdat muovaavat suuria vaikutelmia. Edustustilaisuuksissa, juhlapäivällisissä ja kansainvälisissä kohtaamisissa juuri hienovaraisuus, roolien hallinta ja tilannetaju ratkaisevat, miten ammattimaisena teidät koetaan.

Selkeä, käytännönläheinen malli, joka tekee edustamisesta itsevarmaa.

Tapakoulutukseni antaa osallistujille selkeät toimintaperiaatteet pukeutumiseen, rooleihin, käyttäytymiseen ja juhlapäivällisen protokollaan. Sisältö on tiivistä, sovellettavaa ja suunniteltu vahvistamaan varmuutta heti seuraavasta tilaisuudesta alkaen.

Varmuus, joka näkyy, kuuluu ja tuntuu – myös vaativissa edustustilanteissa.

Kun osallistujat ymmärtävät roolit, etikettikäytännöt ja tilanteen rytmin, he voivat keskittyä olennaiseen: vuorovaikutukseen, vieraanvaraisuuteen ja ammattimaiseen vaikutelmaan. Tämä näkyy välittömästi organisaation uskottavuudessa.

Valitse sopiva kokonaisuus ja vahvista organisaation edustustaitoja.

Tarjoan kaksi vaihtoehtoa:

  • 60 minuutin tapakoulutusluento – tiivis kokonaiskuva käyttäytymisen ja edustamisen periaatteista.
  • 3 tunnin tapakoulutuspäivällinen – luennon ja toiminnallisen illallisharjoituksen yhdistelmä, jossa opitut asiat kokeillaan käytännössä.

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan teille parhaiten sopiva kokonaisuus.

Tulokset, jotka näkyvät käytännössä ja saavat asiakkaat palaamaan.

Asiakaspalautteet osoittavat koulutusten vahvan vaikutuksen:

  • Turvallisuushenkilöstön tapakoulutuspäivällinen: 9,3 / 10
  • Neljä toteutettua koulutuskokonaisuutta Maasotakoulun kadeteille

Osallistujat kokevat varmuuden kasvaneen ja tilaisuuksien sujuvoituneen – tulokset näkyvät arjessa.

Referenssit

  • Turvallisuushenkilöille. Toteutettu kolme kertaa. Palaute 9,3/10.
  • Maasotakoulussa Maasotalinjan kadettien opetussuunnitelmaan sisältyvä opetus Lappeenrannan Upseerikerholla. Toteutettu neljä kertaa.
  • Olen suunnitellut ja ohjannut asiakkaille yli 100 asiakas- ja henkilöstötilaisuutta Lappeenrannan Upseerikerholla, sisältäen sekä juhlapäivällisiä, edustustilaisuuksia että koulutuksellisia kokonaisuuksia. Kokemukseni kattaa sekä pienet johto- ja asiantuntijaryhmät että suuremmat organisaatiotapahtumat, joissa tavoitteena on ollut sujuva palvelupolku, edustaminen ja laadukas asiakaskokemus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mieltä sinä olet tekstistä? Ota kantaa.
Kaikki kommentit ovat tervetulleita!