sunnuntai 8. tammikuuta 2023

Miten kehitettiin suosituin palvelu?

Miten kehitettiin Ravintola Lappeenrannan Upseerikerhon suosituin ryhmäateria?

Miksi, mihin tarpeeseen ja kenelle?

Strategisia valintoja pohdittiin erikoistumisen, erilaistamisen, keskittymisen, hintakilpailun ja uusille markkinoille siirtymisen avulla.

Kilpailueduiksi tunnistettiin Upseerikerhon tarinat, historia ja ainutlaatuinen ympäristö sekä tietysti ruoan laatu ja paikallisuus.

Oppeja ja muiden kokemuksia saatiin osallistumalla Kulttuuria kulinaristeille ja Saimaan Salaisuudet -hankkeisiin. Palvelu testattiin kotimaisille ja kansainvälisille asiakkaille ja kokonaisuutta kehitettiin saadun palautteen ja kokemusten perusteella.

Palvelua muotoiltiin tarinallistamisen, kokemuksellisuuden ja asiakkaiden osallistamisen avulla.

Palvelua arvioitiin henkilökunnan kanssa lähes 100 ryhmäaterian perusteella: saavutettiinko tavoite, missä onnistuttiin, missä on vielä kehitettävää ja mitä tehdään seuraavalla kerralla erilailla?

Mitä saatiin aikaiseksi näkyy kuvissa.

Kerron mielelläni lisää.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä mieltä sinä olet tekstistä? Ota kantaa.
Kaikki kommentit ovat tervetulleita!